Jump to content
yuriki

Конверторы FiberMesh в кривые [Maya, 3ds Max, ZBrush]

Recommended Posts

Уже выпущены конвертеры под 3ds Max и Maya, которые преобразуют FiberMesh, полученный в ZBrush 4R2b, в редактируемые кривые.

Эти кривые впоследствии можно использовать для создания волос и меха в специальных плагинах или стандартными средствами (модификатор Hair and Fur в 3ds Max, к примеру).

 

Fibermesh to Maya curves - бесплатный скрипт.

 

FiberMesh to Splines for 3ds Max - плагин стоит 20 евро.

Share this post


Link to post
Share on other sites

можно скриптом грузить в майку, а после выгружать в макс))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use