Jump to content
yuriki

Конверторы FiberMesh в кривые [Maya, 3ds Max, ZBrush]

Recommended Posts

Уже выпущены конвертеры под 3ds Max и Maya, которые преобразуют FiberMesh, полученный в ZBrush 4R2b, в редактируемые кривые.

Эти кривые впоследствии можно использовать для создания волос и меха в специальных плагинах или стандартными средствами (модификатор Hair and Fur в 3ds Max, к примеру).

 

Fibermesh to Maya curves - бесплатный скрипт.

 

FiberMesh to Splines for 3ds Max - плагин стоит 20 евро.

Share this post


Link to post
Share on other sites

можно скриптом грузить в майку, а после выгружать в макс))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use