Перейти к публикации
gd6

Tracker Knife : NextGen asset production series

Рекомендованные сообщения

700x0_420.jpg

 

Part 1

Modeling the High poly asset: smoothing & topology tricks to ensure accuracy and eliminate pinching

 

 

Part 2

Modeling the rest of the High poly asset: Creating the handle and screws

 

 

Part 3

Modeling the Low poly asset: tips & tricks for optimization and efficient polygon usage

Unwrapping: Making the absolute most of your texture sheets and reducing stretching

 

 

Part 4

Baking: How to create a perfect normal map bake using 3ds max & Xnormal

 

 

Part 5a

Texturing: Tips on building textures of different surfaces, adding wear & tear plus dirt and scratches

 

 

Part 5b

Spec & Gloss: I focus on creating a great spec & gloss map to make your assets shine

 

 

Reference - https://dl.dropbox.com/u/3337552/Ext.Projects/Youtube/TomBrownTracker/Side.jpg

 

Автор - Joe Harford

Сайт - http://jharford.4ormat.com/

700x0.jpg.3c8fbb6f75737822970388288bb4aabe.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Огромное спасибо! Оч. полезно. :clapclap:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...

Важная информация

Чтобы сделать этот веб-сайт лучше, мы разместили cookies на вашем устройстве. Вы можете изменить свои настройки cookies, в противном случае мы будем считать, что вы согласны с этим. Условия использования