gd6 0 Опубликовано: 2 апреля 2013 Part 1 Modeling the High poly asset: smoothing & topology tricks to ensure accuracy and eliminate pinching Part 2 Modeling the rest of the High poly asset: Creating the handle and screws Part 3 Modeling the Low poly asset: tips & tricks for optimization and efficient polygon usage Unwrapping: Making the absolute most of your texture sheets and reducing stretching Part 4 Baking: How to create a perfect normal map bake using 3ds max & Xnormal Part 5a Texturing: Tips on building textures of different surfaces, adding wear & tear plus dirt and scratches Part 5b Spec & Gloss: I focus on creating a great spec & gloss map to make your assets shine Reference - https://dl.dropbox.com/u/3337552/Ext.Projects/Youtube/TomBrownTracker/Side.jpg Автор - Joe Harford Сайт - http://jharford.4ormat.com/ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Bezz 0 Опубликовано: 21 марта 2014 Огромное спасибо! Оч. полезно. :clapclap: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах