Jump to content

Recommended Posts

народ, скажите как сделать так чтоб 3д обьект при рендере в Vray был альфой, всмысле чтоб он отражался и просвечивался допустем в воде которую я сделал в риалфло, но в альфаканале был прозрачным?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предлагаю просто выбрать объект и в его настройках (Object properties) убрать галочку с Visible to camera. Он всё еще будет присутствовать в сцене (отражения и тени), но сам объект будет отсутствовать на финальном рендере или в альфа канале.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use