Jump to content
milohov

отображение материала во вьюпорте

Recommended Posts

Здравствуйте, возможно ли присвоить объекту такой хитрый материал, чтоб во вьюпорте отображался скажем directX шейдер, а когда рендеришь сцену считался бы другой, A&D например. Спасибо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ну да в холиул шейдере внизу есть кнопка там выделяешь материал который будет отображаться при рендере

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спасибо, http://xoliulshader.com/download

причем в шейдере с интерфейсом, который надо устанавливать такой галки нет. только в XoliulShader Core

вообще, в directX максовском шейдере внизу слот шейдера для софтварного рендеринга

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use