Jump to content
arhimond7

Маска основанная на текстуре

Recommended Posts

Здравствуйте, помогите разобраться, мне нужно сделать модель текстуры для того чтобы потом снять с нее нормал мап. Создаю в браше Plane3D, импортирую текстуру размером 256х256, как мне теперь сделать что она была на квадрате в виде маски?

Вот такстура :

5a982bf0a1280_DH_Rock05copy.jpg.5b2dc2146c83cffd9661daa6640957d4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

А не легче нормалку сделать с текстуры в PixPlaint?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( применяешь её как текстуру, а потом жмешь маска из текстуры и готово. Кнопка эта там где текстуры выбирать

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use