Перейти к публикации

Рекомендованные сообщения

Я думаю это обрадует некоторых любителей 2.4

Commit by mfoxdogg :: r33344 /trunk/blender/

  • added option to turn off Text anti-aliasing in the UI
    (userpref->system), with a great help from brecht (its been way too long
    for me).
     
    However as brecht pointed out that the non-AA text is slightly lareger
    then AA'ed Text :S, i did not do anything about this as this commit was
    just the option not the text drawing.
     
    this commit also makes it possible to do all kinds of UI textrender options

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Смотрим видео и фото с Blender Conference 2010

  • [vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
[vimeo]
[/vimeo]
 
banner1.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

нда блендер все сильнее сильнее радует :clapclap:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Commit by lukastoenne :: r33414 /branches/particles-2010/

 

Basic version of a mesh sampling and a mesh data interpolation node. These can be used to create points on a mesh, which are a new data type in the node tree.

 

Меш ноды! :rj:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

такими темпами блендер скоро на гудини будет похож :sm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Статус багтрекера 2.5: 99 открытых багрепортов.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Freestyle integration into Blender

Парни посмотрите блог интеграции фристайла в блендер, ахриненные вещи делать можно.

 

dashed_lines_tn.jpgalong_stroke_color_params_tn.jpg

 

simple_animation_tn.jpg

 

distance_from_camera_all_tn.jpgdistance_from_object_all_tn.jpg

 

[vimeo]

[/vimeo]

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Smoothing/Relaxation battery tests

Несколько тестов существующих Vertex smooth и еще не существующих smooth алгоритмов. Подробнее в блоге по ссылке выше.

 

  • [vimeo]
[/vimeo]

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Надеюсь я доживу до того момента, когда все эти фичи можно будет использовать в блендере (не скачивая кучу бранчей)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Hi everyone,

 

Thanks for the builds! Looks like we got a good one here

 

The bug tracker is still nice low, so we can move on to the pending

todo items. We should also try to get our patch tracker clean, to have

compliant patches applied, and the rest at least categorized and

shortly reviewed. We also need several im/exporters brought back still.

 

To me it seems current svn is already quite stable, a next release -

provided todo got cleaned up - can definitely be out of beta then.

 

Short term roadmap prediction:

 

- March: 2.57 release (with at least a week an RC for test)

Being our 'first' 2.5 official release, it could align with a make-

over of blender.org!

- April/May: 2.58 as final for the 2.5 project (based on 2.57 feedback?)

 

In May we then can move svn to 2.60, and start merging it with at the

urgent waiting branches;

- render branch (sintel)

- bmesh (how's it going?)

- GSoC projects, like rigid body anim

 

During the next months the branch devs can report here on how stable

migrations are, to make a planning that doesn't break 2.6 immediately,

but do this in smaller steps and releases.

 

I then would also like to start the recode for our shader system (in

branch at first)

And will have to wrap up the python api, especially for UI customizing

and render api.

 

Exciting times ahead,

 

-Ton-

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Растёт на глазах) А ведь помню его ещё версией 2.32.... :clapclap:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Compositor redesign

  • Functionality
    • Support of huge resolutions during compositing
      • Tile based

      [*]Massive increase of performance

 

Technology

  • GPU and CPU powered (OpenCL and CPU computing)
  • Auto datatype conversions between node-sockets.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В официальном релизе пока токого не видел. ;-)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Очень здорово!

А когда это чудо в официальный билд воткнут, есть информация?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...

Важная информация

Чтобы сделать этот веб-сайт лучше, мы разместили cookies на вашем устройстве. Вы можете изменить свои настройки cookies, в противном случае мы будем считать, что вы согласны с этим. Условия использования